Ministarstvo okoliša i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost pokreću projekt poticanja nabave vozila sa smanjenom emisijom CO2 kojim će se sufinancirati nabava električnih, plug-in hibridnih i hibridnih vozila. U Fondu je za ovaj projekt osigurano 7 milijuna kuna koji su namijenjeni građanima i pravnim osobama, priopćeno je iz Ministarstva.
Njima će se kroz brzu i jednostavnu proceduru omogućiti sufinanciranje u iznosima od 30.000 do 70.000 kuna po vozilu, ovisno o tehnologiji koju vozila koriste. Sufinancirat će se kupnja novih vozila kategorije M1, motornih vozila za prijevoz osoba koja osim sjedala za vozača imaju još najviše 8 sjedala i N1, motornih vozila za prijevoz tereta najviše dopuštene mase do 3500 kilograma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Prius odmah izgleda primamljiviji…a i Hondin hybrid! 😉
a tek yaris? ali ne hvala, kod mene su i dalje benzinci br. 1.
Prius odmah izgleda primamljiviji…a i Hondin hybrid! 😉
Dakle, najprije uvedeš kvote za solarne panele i time obeshrabriš proizvodnju čist(ij)e energije. Onda subvencioniraš (javnim novcem, ne otpisom poreza) ultraskupa vozila koja si ne može priuštiti Ivan Horvat (nema garažu), ali može Horvatinčić… Uz to, i dalje subvencioniraš izgradnju privatnih bazena – a javne dadeš u koncesiju ili zapustiš da propadnu… Samo još fale poticaji za kupovinu pršuta, tartufa i djevičanskog maslinovog ulja, te poticaji za ljetovanje na Maldivima, pa će nam slika svijeta biti jasnija. Možda kakav poticaj za kupovinu otoka?
ovog puta, začudo, ne pogoduje se zubaku nego prvenstveno toyoti koja (računajući lexus) ima 5 hibridnih modela, renaultu koji ima 4 potpuno električna modela, peugeotu koji ima 3 hibrida i 1 električni model, citroenu koji ima 2 hibrida i 1 električni model, mitsubishi ima 1 el. model, tesli, rimcu, infinitiju i nissanu-dakle opet renaultu i više mi nitko ne pada na pamet. dakle – ne pogoduje se nikome posebno nego nekome od potencijalnih kupaca. vidjet ćemo čiji će se vozni park povećati nabavkom takvih vozila pa ćemo znati za koga je ovo napravljeno. naravno, nemam ništa protiv toga, uvijek sam za ekologiju, no u ovo vrijeme kad oni smanjuju plaće službenicima, kad ukidaju potpore takvim subvencijama nema mjesta.
Uključite se u raspravu