Iskon je predstavio aplikaciju Moj.Iskon, koja korisnicima omogućuje upravljanje uslugom i prijavu poteškoća putem mobilnog uređaja. Iskonovci pomoću aplikacije mogu jednostavno provjeriti trenutnu potrošnju, pregledati pristigle plaćene i neplaćene račune s rokom dospijeća, upravljati Iskon.TV prijemnikom i modemom (reboot) te wi-fi-jem (uključivanje ili isključivanje wi-fi-ja), aktivirati e-račun, urediti osobne podatke ili promijeniti lozinku.
U slučaju potrebe, korisna postaje i opcija prijave poteškoća u radu usluge putem aplikacije, bez telefonskog pozivanja korisničke podrške. Unutar izbornika 'Prijavljeni kvarovi' moguće je nastaviti pratiti status rješavanja prijavljenih kvarova za Iskon.TV, Internet, telefon ili e-mail uslugu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu