Generalna direktorica Unex Grupa i Unex Media za Poslovni dnevnik govori o tome zašto su digitalni mediji u oglašavanju znanstvenu fantastiku pretvorili u stvarnost ali i kako daju najbolje rezultate u kombinaciji s ostalim medijima.
Kako procjenjujete aktualnu stanje na hrvatskom marketinškom tržištu?
Marketinško tržište u Hrvatskoj slijedi globalne trendove, a to konkretno znači da je obilježeno krizom koja nam se dogodila u zadnjih nekoliko godina. Svima je to jako utjecalo na kompletni marketing i budžete za oglašavanje. Najviše su pogođeni oni segmenti koji se odnose na klasične komunikacijske servise u području kreative, produkcije i evenata, u kojima su se budžeti najviše smanjivali, a zatim i segment zakupa i planiranja medija. To je utjecalo da neki igrači koji se nisu mogli nositi s novonastalim okolnostima i nestanu s tržišta. I Mi s aspekta najveće, odnosno prve oglašivačke agencije na tržištu se borimo, i znamo koliko imamo problema usprkos činjenici da imamo veliku i kvalitetnu organizacijsku strukturu, a ni kriza nas nije iznenadila nespremne. I dalje ulažemo u znanje, ljude, razvoj posla, a prilagodbom aktualnom stanju ostvarujemo zadane ciljeve.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ANDREA ŠUMANOVAC
Andrea Šumanovac, vlasnica Unexa, neosporna je kraljica oglašavanja. Ta tvrtka za marketing i oglašavanje godišnje uprihodi čak 367 milijuna kuna.
– Ako želite biti uspješna žena, morate izgledati mladoliko, misliti kao muškarac, ponašati se kao gospođa i raditi kao konj – izjavila je svojedobno, a do tog je zaključka, kako je rekla, došla još na početku svoje karijere na sastanku kod starije kolegice. Tada je napomenula i da su za uspjeh presudni – profesionalnost, poznavanje struke i strpljenje. Ideja o osnivanju tvrtke u njoj je dugo sazrijevala, a pokazala se ispravnom jer je vladarica oglašivačkog biznisa. Ostalo je nejasno je li Agrokor obitelji Šumanovac prodao svoj udio u Unexu
Uključite se u raspravu