Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Metroov festival poslovnih rješenja za vlasnike malih i srednjih tvrtki

Autor: Božica Babić
12. veljača 2014. u 09:36
Podijeli članak —
Press foto

Metro Cash & Carry odlučio je u prigodi slavlja vezanog uz prvih 50 godina rada svoje grupacije pokrenuti projekt nazvan METRO festival poslovnih rješenja.

Metro Cash & Carry odlučio je u prigodi slavlja vezanog uz prvih 50 godina rada svoje grupacije pokrenuti projekt nazvan METRO festival poslovnih rješenja u koji namjerava uključiti vlasnike i djelatnike malih i srednjih tvrtki koji žele saznati kako unaprijediti poslovanje.  Metro na ovu poslovnu turneju kreće  13. i 14. veljače u  Splitu gdje planira biti domaćin za 3000 poduzetnika dok u Zadru očekuje oko 2000 vlasnika malih i srednjih tvrtki. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Posjetitelji će, najavljuju iz Metroa, na festivalu moći upoznati najnovije trendove u poslovanju te dobiti individualne savjete i stručnu pomoć u razradi poslovnih rješenja koje su pripremili kako bi pomogli poduzetnicima da lakše opstanu na tržištu.

Metro Cash & Carry odlučio je u prigodi slavlja vezanog uz prvih 50 godina rada svoje grupacije pokrenuti projekt nazvan METRO festival poslovnih rješenja u koji namjerava uključiti vlasnike i djelatnike malih i srednjih tvrtki koji žele saznati kako unaprijediti poslovanje.  Metro na ovu poslovnu turneju kreće  13. i 14. veljače u  Splitu gdje planira biti domaćin za 3000 poduzetnika dok u Zadru očekuje oko 2000 vlasnika malih i srednjih tvrtki. 

Posjetitelji će, najavljuju iz Metroa, na festivalu moći upoznati najnovije trendove u poslovanju te dobiti individualne savjete i stručnu pomoć u razradi poslovnih rješenja koje su pripremili kako bi pomogli poduzetnicima da lakše opstanu na tržištu.

„Naših 50 godina iskustva želimo iskoristiti da bismo vlasnicima malih i srednjh tvrtki pomogli da pronađu nova poslovna rješenja i ideje koje će ih inspirirati da se lakše nose s izazovima vođenja vlastite tvrtke. Metro će festivalom malim i srednjim tvrtkama omogućiti da saznaju, na primjer, kako definirati asortiman, kako uštedjeti korištenjem novih tehnologija i koji su novi trendovi na tržištu“, poručuje Vladimir Gnjidić, Direktor marketinga i razvoja kupaca METRO Cash & Carry.

Pozvani domaći proizvođači pak predstavit će autohtone hrvatske sireve, dok će u Splitu vinar Antun Plenković predstaviti svoja vina, s naglaskom na asortiman prilagođen potrebama vlasnika hotela i restorana. Ivica Kovačević, predstavnik udruge vinara Dalmacije, također Splitu prezentirat će autohtone sorte vina Dalmacije, dok će u Zadru svoja vina predstaviti vinarija Boškinac te vina Bibich.

Uz praktične poslovne savjete, najavljuju iz Metroa, posjetitelji će se družiti uz okuse škotskih škampi, delikatesnih puževa, i drugih delicija. Pritom će moći upoznati i više od 120 vrsta riba, rakova i školjaka koje su ujutro u moru, a već popodne na stolu restorana i hotela Metro kupaca. Tijekom veljače Metro festival poslovnih rješenja ponudit će različita rješenja i savjete za vlasnike i djelatnike pizzerija, pekara, hotela, ureda, trgovina i restorana i u Rijeci te Osijeku i Zagrebu. 

Autor: Božica Babić
12. veljača 2014. u 09:36
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close