Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Podravkina neto dobit porasla 78 posto, bez jednokratnih stavki 200 mil. kuna

Autor: Ante Pavić
12. veljača 2014. u 13:08
Podijeli članak —
Ukupna prodaja Grupe 3,6 milijardi kuna/Marijan Sušenj/PIXSELL

Prodaja strateškog poslovnog područja Prehrana i pića iznosila je 2,7 mlrd. kn, što je smanjenje od jedan posto.

Grupacija Podravka u prošloj je godini zabilježila 68,4 milijuna kuna neto dobiti, pokazuje konsolidirano nerevidirano financijsko izvješće objavljeno u utorak.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Neto dobit Grupe bez jednokratnih stavki u 2013. iznosi 200 milijuna kuna, što je rast od 78 posto u usporedbi s neto dobiti 2012. prikazane na usporediv način. "Rezultat poslovanja Grupe Podravka u 2013. pod značajnim je utjecajem jednokratnih stavki koje u razini neto dobiti ukupno iznose 133,4 milijuna kuna te se ponajprije odnose na usklađenja vrijednosti imovine uslijed restrukturiranja te otpremnina radi zbrinjavanja viška radnika", objavili su u Podravki. Ukupna prodaja Grupe u 2013. iznosila je 3,6 milijardi kuna.

Grupacija Podravka u prošloj je godini zabilježila 68,4 milijuna kuna neto dobiti, pokazuje konsolidirano nerevidirano financijsko izvješće objavljeno u utorak.

Neto dobit Grupe bez jednokratnih stavki u 2013. iznosi 200 milijuna kuna, što je rast od 78 posto u usporedbi s neto dobiti 2012. prikazane na usporediv način. "Rezultat poslovanja Grupe Podravka u 2013. pod značajnim je utjecajem jednokratnih stavki koje u razini neto dobiti ukupno iznose 133,4 milijuna kuna te se ponajprije odnose na usklađenja vrijednosti imovine uslijed restrukturiranja te otpremnina radi zbrinjavanja viška radnika", objavili su u Podravki. Ukupna prodaja Grupe u 2013. iznosila je 3,6 milijardi kuna.

 

852,8milijuna

kuna iznosila je prodaja Farmaceutike, što je rast od 3% posto

Podravka je zabilježila smanjenje prodaje na domaćem tržištu, dok je rast prodaje ostvaren na svim inozemnim tržištima, a najveći apsolutni porast ostvaren je na tržištu jugoistočne Europe. Prodaja strateškog poslovnog područja (SPP) Prehrana i pića iznosila je 2,7 milijardi kuna, što je smanjenje pod jedan posto. "Nešto niža razina prodaje strateškog poslovnog područja Prehrana i pića posljedica je niže prodaje na tržištu Hrvatske, a najznačajniji utjecaj na to imao je proces restrukturiranja kojim su obuhvaćeni niskoprofitabilni proizvodi", obrazložili su u Podravki. Sve ostale grupe tržišta bilježe pozitivne prodajne rezultate, uz najveći doprinos Poljske, Rusije, Slovenije te Austrije. SPP Farmaceutika bilježi prodaju od 852,8 milijuna kuna, što je tri posto više nego godinu ranije.

"Protekla godina označava značajnu prekretnicu u razvoju Grupe Podravka. Donesene su neke vrlo važne odluke poput one o izmjeni Statuta Podravke d.d., gdje se u ravnopravan položaj stavljaju svi vlasnici Podravke te je omogućena i jednostavnija provedba moguće dokapitalizacije. Donesena je i vrlo važna odluka o investiciji u dvije nove tvornice Belupa vrijedne 390 milijuna kuna, a odlučili smo se i na izlazak iz određenih programa koji su, na žalost, bili prevelik teret u poslovanju naše kompanije", izjavio je predsjednik Uprave Zvonimir Mršić. 

Autor: Ante Pavić
12. veljača 2014. u 13:08
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close