Prema istraživanju provedenim u osam zemalja EU, ispitanici u dobi od 16 do 18 godina polako napuštaju Facebook te prelaze i sve više koriste druge mreže i servise kao što su Twitter, Instagram, WhatsApp ili Snapchat. Kod starijih korisnika je pak Facebook sve popularniji.
Europski tinejdžeri su, prema svemu sudeći, u potpunosti otpisali Facebook te ga više ne žele koristiti. Jedan od razloga je možda i trend da roditelji djece imaju svoj profil na Facebooku koji koriste kako bi kontrolirali svoju djecu. Mladi korisnici nisu zabrinuti što alternativni servisi donose manje funkcija te nisu previše zabrinuti što se njihovi osobni podaci koriste u komercijalne svrhe ili ih skupljaju državne vlasti za potrebe nadzora. Komunikacija se sada uglavnom odvija na privatniji način, putem Skypea i raznih mobilnih aplikacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu