Autor teksta je Jurica Dujmović, marketinški konzultant i urednik portala za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete.
Prije svega, ne volim pregovarati. Najradije bih želio da je moje da – DA, moje ne – NE. Volio bih da je moja formalna ponuda ujedno i moja posljednja ponuda. Pregovore često doživljavam kao nepotrebni gubitak vremena, "cjenkanje" koje nepotrebno usporava proces poslovne suradnje – tim više što svoje cijene želim već u startu formirati u skladu s ulaznim troškovima i dobiti koja je za mene optimalna. Ipak, ne savjetujem vam da poslujete na ovaj način. Možda će vam ovako poslovanje biti jednostavnije, ali ćete u stvarnosti propustiti mnoge prilike i za uštedu i zaradu. U Hrvatskoj veliki broj poduzetnika, pa i malih i srednje velikih tvrtki posluje upravo na ovaj način i pregovaranje (čiji je dio i naknadni dogovor o cijeni) je prirodni produžetak formalnog upoznavanja i započinjanja suradnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.pa zasto su fenicani izmislili novac?
kakvo pregovaranje o placanju bonovima?
bonovi su promasaj u prevladavanju problema.
Uključite se u raspravu