Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Francuska hit među mlađim skijašima

Autor: Poslovni.hr
21. siječanj 2014. u 10:30
Podijeli članak —
Thinkstock

Prodaja skijaških aranžmana na razini vodeće domaće turističke kompanije Uniline ostvarila je porast od 16% u odnosu na prošlu godinu.

Unatoč zabrinjavajućim najavama sektora vezano uz ostvarenje prodaje skijaških aranžmana kod nas, Uniline do danas bilježi porast prodaje unutar ovog segmenta za 16%, priopćeno je iz te turističke agencije. Taj podatak podrazumijeva prodaju aranžmana uključujući i udarni, tzv. „Hrvatski tjedan“ te dio do danas prodanih aranžmana za period do kraja siječnja te veljaču i ožujak.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zanimljivo je kako najveći destinacijski rast bilježe skijališta u Francuskoj, ponajprije Val Torens i Tignes za koji se najviše odlučuju mlađi skijaši prosječne dobi od 18 do 38 godina. Razlog ovakvom prodajnom hitu spomenute destinacije su značajno niže cijene, ističu iz Unilinea. 

Unatoč zabrinjavajućim najavama sektora vezano uz ostvarenje prodaje skijaških aranžmana kod nas, Uniline do danas bilježi porast prodaje unutar ovog segmenta za 16%, priopćeno je iz te turističke agencije. Taj podatak podrazumijeva prodaju aranžmana uključujući i udarni, tzv. „Hrvatski tjedan“ te dio do danas prodanih aranžmana za period do kraja siječnja te veljaču i ožujak.

Zanimljivo je kako najveći destinacijski rast bilježe skijališta u Francuskoj, ponajprije Val Torens i Tignes za koji se najviše odlučuju mlađi skijaši prosječne dobi od 18 do 38 godina. Razlog ovakvom prodajnom hitu spomenute destinacije su značajno niže cijene, ističu iz Unilinea. 

Autor: Poslovni.hr
21. siječanj 2014. u 10:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close