Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Crnogorci: Bolje mi nego svjetski brend

Autor: Marija Crnjak
15. siječanj 2014. u 15:54
Podijeli članak —
Na Budvanskoj rivijeri imaju tri hotela

Radison ostaje Orašcu, no pregovaraju s vlasnikom splitskog Radissona Blue. Uz Dubrovnik, zanimaju ih i druga mjesta na Jadranu.

Crnogorska hotelska kompanija Montenegro Stars grupa pregovara s nekim hotelima u Hrvatskoj o preuzimanju upravljanja, no među tim hotelima nisu Dubrovački vrtovi sunca, koji će i dalje poslovati pod kapom brenda Radisson, sukladno franšiznom ugovoru s tvrtkom Rezidor.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

To su za Poslovni dnevnik potvrdili Žarko Radulović, suvlasnik Montenegro Stars grupe, te Ivana Šoljan, direktorica investicijskoga fonda Io Adria, u čijem je vlasništvu Radisson Blu Resort u Orašcu. Neslužbeno se doznaje da Crnogorci, koji su u posljednjih deset godina na Budvanskoj rivijeri razvili brend Montenegro Stars u svoja tri hotela s četiri i pet zvjezdica, među ostalim, pregovaraju s vlasnikom splitskog Radisson Blue Resorta.

Crnogorska hotelska kompanija Montenegro Stars grupa pregovara s nekim hotelima u Hrvatskoj o preuzimanju upravljanja, no među tim hotelima nisu Dubrovački vrtovi sunca, koji će i dalje poslovati pod kapom brenda Radisson, sukladno franšiznom ugovoru s tvrtkom Rezidor.

To su za Poslovni dnevnik potvrdili Žarko Radulović, suvlasnik Montenegro Stars grupe, te Ivana Šoljan, direktorica investicijskoga fonda Io Adria, u čijem je vlasništvu Radisson Blu Resort u Orašcu. Neslužbeno se doznaje da Crnogorci, koji su u posljednjih deset godina na Budvanskoj rivijeri razvili brend Montenegro Stars u svoja tri hotela s četiri i pet zvjezdica, među ostalim, pregovaraju s vlasnikom splitskog Radisson Blue Resorta.

Radulović nam to nije želio komentirati, no objasnio je njihove planove za Hrvatsku te Albaniju, u kojima planiraju uvesti novi hotelski brend."Ne planiramo kupnju nekretnina, već samo nudimo upravljanje pod brendom Montenegro Stars. Nismo pregovarali s vlasnicima Radissona Blu iz Orašca, to je pogrešno preneseno u medijima. Iako gledamo i Dubrovnik, to nam nije jedini cilj, već nas zanimaju i druga mjesta na Jadranu. Pregovori su u tijeku i postoji dobra volja za suradnju, no zasad ne želimo otkrivati konkretna imena. Pregovaramo i s nekim hotelima u Albaniji, a cilj nam je razviti lokalni hotelski brend koji će imati vlastiti, lokalni know how koji smo već razvili u Crnoj Gori", objašnjava Radulović, koji je ujedno predsjednik Crnogorskoga turističkog udruženja.

Radulović ističe kako e često pokazalo da međunarodno poznata i skupa hotelska imena koja su se pokušala dovesti u regiju nisu bila jamstvo za rast poslovanja. Prema potencijalnim partnerima u Hrvatskoj Radulović stoga ide s tezom da lokalni brend može biti znatno prikladniji za relativno malo tržište regije.Ivana Šoljan objasnila je da odluku o ugovaranju s hotelskim brendom donosi isključivo vlasnik, a odluka Io Adria je zadržavanje brenda Radisson u Orašcu, o čemu nikad i nije bilo dvojbe.  

Autor: Marija Crnjak
15. siječanj 2014. u 15:54
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close