Je li bolji Googleov Andorid ili Applov iOS, koji pametni mobitel može što, koja je najbolja navigacija na mobitelu i kako produljiti vijek trajanja baterije najčešće su teme o kojima raspravljaju korisnici Vipneta na Vip forumu.
Drugi po veličini mobilni operator tvrdi da im je novi pristup Službi za korisnike pun pogodak.Navode da su u prva četiri mjeseca imali više od pola milijuna posjeta Vip foruma.Mario Cvitković, član Uprave Vipneta kaže da je to potvrda uspješnosti crowdsourcing koncepta u kojem forumaši sami generiraju rješenja za pojedine upite."Otvorena online zajednica, koja je dosegla kritičnu masu potrebu da brzo sama odgovori na pitanja, u kombinaciji s Vipnetovim stručnjacima stvara golemu količinu znanja koja funkcionira u realnom vremenu i olakšava korištenje najnovijih tehnologija", pojašnjava dodatne efekte koje Vipnet crpi iz novog projekta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Forumi su ipak prilično usko područje. Od pola milijuna posjeta Vip forumu, četiri milijuna sigurno otpada na samo pedesetak ljudi. Ostali dolaze i raspituju se, ako već šteka Služba za korisnike. Mislim da je funkcioniranje Službe za korisnike na društvenim mrežama najefikasniji način za rješavanje problema. Nasreću, imam jako pozitivna iskustva s HT-om.
Uključite se u raspravu