Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Možda niste ni čuli za njih, a imaju više korisnika nego Twitter

Autor: Poslovni.hr
13. siječanj 2014. u 16:23
Podijeli članak —
Ma Huateng, suosnivač Tencenta

Kompanija koja je osnovana prije 15 godina u Shenzhenu, nudi korisnicima niz servisa od software, aplikacija pa sve do igrica.

Kina je rijetko bezuvjetno prihvaćala proizvode američkih kompanija. Zato ne bi trebalo čuditi da su pojedini proizvodi koji su snažno prisutni u drugim dijelovima svijeta, u Kini zamijenjeni autohtonim proizvodima. Među njima spada i kineska tehnološka kompanija Tencent Holdings koja ima više korisnika nego Twitter i veću prodaju od Facebooka, navodi money.cnn.com.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Osnovana u Shenzhenu prije 15 godina, tvrtka nudi sve, od online i mobilnih igara do usluga pretraživanja, razvoja softvera, e-commerce usluga i instant poruka.

Kina je rijetko bezuvjetno prihvaćala proizvode američkih kompanija. Zato ne bi trebalo čuditi da su pojedini proizvodi koji su snažno prisutni u drugim dijelovima svijeta, u Kini zamijenjeni autohtonim proizvodima. Među njima spada i kineska tehnološka kompanija Tencent Holdings koja ima više korisnika nego Twitter i veću prodaju od Facebooka, navodi money.cnn.com.

Osnovana u Shenzhenu prije 15 godina, tvrtka nudi sve, od online i mobilnih igara do usluga pretraživanja, razvoja softvera, e-commerce usluga i instant poruka.

Tvrtka je najpoznatija po svom upravljanju QQ-om, desktop servisom za slanje poruka, koji broji preko 816 milijuna aktivnih korisnika – mjesečno. WeChat, tvrtkina mobilna aplikacija za slanje poruka sada ima 272 milijuna aktivnih korisnika mjesečno.

Također je prema cijeni dionica jedna od najbrže rastućih firmi u posljednjih 10 godina, a trenutačno ima tržišnu vrijednost od 120 milijardi dolara. Jedan od razloga uspješnog poslovanja je i prodaja nadogradnji online korisnicima koji žele poboljšati svoje interaktivno iskustvo. Također se firma u usporedbi s Facebookom ili Twitterom manje bavi prodajom reklamnih oglasa. 

Međutim, Tencent bi prema nekim analitičarima tek u naredno vrijeme mora dokazati konstantnost uspješnog poslovanja, kako bi mogao konkurirati stranim kompanijama. Pridobivanje stranih korisnika se pokazalo uspješnim kada je aplikacija WeChat lansirana u Saudijskoj Arabiji i Meksiku. Također je kineski gigant uložio 150 milijuna dolara u Američku kompaniju Fab, a pokušavaju opipati tržište kako bi kupili Snapchat, natječući se tako s drugim tehnološkim kompanijama.

 

Autor: Poslovni.hr
13. siječanj 2014. u 16:23
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close