Piše: Mr. sc. Ana Brajković, poslovni konzultant i prodajni trener
Danas se u Hrvatskoj češće susrećemo s “dodavačima” u maloprodaji nego s pravim prodavačima. Dobro educirani i motivirani prodavač je u stanju samo dodatnom prodajom pokriti svoju plaću i ostvariti dodatni profit svom poslodavcu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Djelomično točno,osobno sam informiran do razine samih materijala i porijekla za sve što kupujem,prodavači mi samo smetaju i krećem se u krugu ljudi koji vole sami istražiti što kupuju.Ipak u hotelu koji vodimo najgore je motivirani recepcioner ili netko od osoblja uzevši u obzir da klijenti izuzetno polažu na privatnost i tajnost.
Uključite se u raspravu