Siniša Waldinger od prosinca postaje partner te preuzima funkciju glavnog kreativnog direktora grupe agencija za tržišno komuniciranje Bruketa&Žinić OM. To je drugo pojačnje za ovu agenciju u samo nekoliko tjedana. Početkom rujna u agenciju je došao i kreativni direktor Dragan Lakićević iz Greya.
Siniša Waldinger u svijet tržišnih komunikacija ulazi još 1995. godine u agenciji BBDO Zagreb gdje je prešao put od copywritera do kreativnog pa izvršnog kreativnog direktora te člana Uprave zaduženog za kreativnu reputaciju agencije. U svojoj 18 godina dugoj karijeri, Waldinger je radio na brojnim domaćim i međunarodnim brendovima kao štu su Jamnica, Jana, Karlovačka pivovara, Zagrebačka pivovara, VIP, Privredna banka Zagreb, American Express, Pepsi, Wrigley, Dukat, Podravka, HTZ, TDR, Chromos, Dr. Oetker, Henkel, Stipić Interart, Adidas itd. Dobitnik je brojnih domaćih i međunarodnih strukovnih nagrada i priznanja te je bio član mnogih žirija na domaćim i međunarodnim natjecanjima u kreativnoj izvrsnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu