Kad spominjemo prodavače uglavnom mislimo na prodavače u trgovinama, kioscima, pumpama, iako se prodajom bavimo na neki način svi.
Odvjetnik prodaje svoje usluge, bankar prodaje usluge svoje banke, direktor tvrtke prodaje usluge ili proizvode svoje tvrtke, a u konačnici svaki dan, bilo to privatno ili poslovno, vi prodajete sebe. S druge strane svi smo mi svakodnevno i kupci, tako da u kupoprodajnom procesu sudjelujemo kontinuirano. Zašto su neki u tom procesu uspješniji od drugih? Koliko stvarno imamo dobre prodavače i koliko je to bitno za sam poslovni rezultat?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu