Samo 30 dana nakon puštanja produktivne verzije Yoomloo mreže broj registriranih korisnika je premašio 4.000 za što je, samo usporedbe radi, Twitteru u Hrvatskoj trebalo skoro tri godine.
Istina je da se od 2008.do danas broj korisnika interneta povećao ali ovako ekspanzivan rast novo registriranih korisnika pokazuje da je koncept Yoomloo mreže dobro pogođen i ono što je najvažnije – da je to društvena mreža po ukusu potrošača. Prema procjenama Yoomloo tima, oko Nove godine mreža bi trebala zabilježiti svog deset tisućitog korisnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu