Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zara nedostižna na tržištima u razvoju

Autor: Majda Žujo
10. studeni 2013. u 21:59
Podijeli članak —
PD

Inditexovu prednost u odnosu na konkrenciju pokazuje i to što Zara ima online trgovinu u 22 zemlje, a H&M u 9.

Španjolski lanac Inditex još će dugo, čini se, biti na vodeći svjetski modni lanac. A to predviđaju  investitori koji se klade da njegovi brendovi imaju itekako otvoren prostor za širenje na tržištima u razvoju. Koliko je lukrativan biznis kojim se bavi, govori i činjenica da je vlasnik Inditexa, Amancio Ortega već nekoliko godina među trojicom najbogatijih ljudi na svijetu. U svjetskim razmjerima, Inditex je modnu krizu prebrodio bolje od svog najvećeg rivala, H&M-a, s obzirom da se puno bolje i brže uspio prilagoditi zahtjevima potrošača, istovremeno se fokusirajući na najnovije trendove kako bi se odupro poplavi diskontera kao što je britanski Primark.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Inditex, koji u svom portfelju, osim najpoznatije Zare, ima još sedam brendova (Berska, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, Uterqüe i Tempe) uspješno se proširio na tržištima u nastajanju te na njima danas ostvaruje 45 posto svoje prodaje, za razliku od H&M-a koji na tim tržištima ostvaruje tek 14 posto svog prometa. Još jedna Inditexova prednost je i brži prelazak na online trgovinu. Zara trenutno ima online trgovinu u 22 zemlje, dok ih H&M ima devet. Ipak, u Hrvatskoj je trend nešto drugačiji pa je H&M po prihodima bolji od pet najjačih Inditexovih modnih brendova prisutnih na tržištu

Španjolski lanac Inditex još će dugo, čini se, biti na vodeći svjetski modni lanac. A to predviđaju  investitori koji se klade da njegovi brendovi imaju itekako otvoren prostor za širenje na tržištima u razvoju. Koliko je lukrativan biznis kojim se bavi, govori i činjenica da je vlasnik Inditexa, Amancio Ortega već nekoliko godina među trojicom najbogatijih ljudi na svijetu. U svjetskim razmjerima, Inditex je modnu krizu prebrodio bolje od svog najvećeg rivala, H&M-a, s obzirom da se puno bolje i brže uspio prilagoditi zahtjevima potrošača, istovremeno se fokusirajući na najnovije trendove kako bi se odupro poplavi diskontera kao što je britanski Primark.

Inditex, koji u svom portfelju, osim najpoznatije Zare, ima još sedam brendova (Berska, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, Uterqüe i Tempe) uspješno se proširio na tržištima u nastajanju te na njima danas ostvaruje 45 posto svoje prodaje, za razliku od H&M-a koji na tim tržištima ostvaruje tek 14 posto svog prometa. Još jedna Inditexova prednost je i brži prelazak na online trgovinu. Zara trenutno ima online trgovinu u 22 zemlje, dok ih H&M ima devet. Ipak, u Hrvatskoj je trend nešto drugačiji pa je H&M po prihodima bolji od pet najjačih Inditexovih modnih brendova prisutnih na tržištu

Autor: Majda Žujo
10. studeni 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close