Prvi ljudi Twittera idućeg tjedna kreću na turneju u kojoj kane privući investitore za najavljenu inicijalnu javnu ponudu dionica te društvene mreže, kroz koju se nadaju da će povećati dobit. Road-show kreće u New Yorku, nastavlja se u Bostonu i Chicagu, a u tjednu iza očekuju se sastanci s ulagačima u San Franciscu i Los Angelesu, koji će završitio 6. studenog, nakon čega slijedi prodaja, objavio je Bloomberg.
Osnivači Twittera odlučili su se na IPO s ciljem povećanja dobiti koja je izostala dijelom i zbog visokih ulaganja u projekt. Twitter kroz IPO planira prikupiti više od 1,6 milijardi dolara, čime bi vrijednost tvrtke porasla na gotovo 11 milijardi dolara.U planu je prodaja 70 milijuna dionica po pojedinačnoj cijeni od 17 do 20 dolara, odnosno 13-postotnog udjela tvrtke. Kompanija koja ima tek 230 million korisnika, u usporedbi s gotovo milijardom korisnika Facebooka, još uvijek je neprofitabilna s obzirom na visoka ulaganja u oglašavanje i porast na međunarodnim tržištima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu