Istraživanje investicijske banke Piper Jaffray o potrošačkim navikama američkih tinejdžera pokazalo je da je Twitter skinuo Facebook s mjesta tinejdžerima najvažnije društvene mreže, prenosi Business Insider. 26 posto tinejdžera reklo je da im je Twitter najvažnija društvena mreža, a 23 posto opredijelilo se za Facebook (prošle godine za Facebook je glasalo 42 posto ispitanika).
No, nije sve crno za Facebook – 23 posto tinejdžera reklo je da im je najvažniji Instagram, koji je Facebook kupio u travnju prošle godine, a koji je prije godinu dana kao najvažniju mrežu označilo samo 12 posto ispitanika. Kupnja Instagrama očito se pokazala dobrim potezom za Facebook.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu