Netko tko dugo nije posjetio zagrebački trgovački centar Avenue Mall zasigurno je mogao primjetiti kako je u posljednje vrijeme mnogo poslovnih prostora promijenilo svoje vlasnike. Neki brendovi su otišli iz Hrvatske, neki su samo promijenili položaj, a neki, poput Müllera postali su novi podstanar centra.
100postotnu
popunjenost Avenue Mall očekuje u narednih 6 mjeseci
"Avenue Mall posluje od 2007. te se od tada tržište maloprodaje dubkom promijenilo. S obzirom da pratimo trendove i da želimo našim posjetiteljima ponuditi najbolje brendove koji se nalaze na tržištu promjene su bile neophodne. Vrlo je interesantno za primijetiti da i noviji i veći centri, vrlo brzo (već nakon šest do 12 mjeseci) krenu s prvim promjenama zakupnika. Mnogi od njih još uvijek imaju velike količine slobodnog prostora. Iz činjenice da se i dalje grade novi centri, odnosno povećava konkurencija bit će vrlo zanimljivo gledati koji centri će posustajati u tom izrazito natjecateljskom okruženju. U tom smislu Avenue Mall ima izrazito perspektivnu budućnost", priča nam Luka Jakovljević, direktor za zakup u Avenue Mallu dodajući kako je stopa popunjenosti u tom trgovačkom centru izrazito je visoka, a tokom sljedećeg mjeseca centar će imati 100-postotnu popunjenost. Jakovljević za Poslovni dnevnik govori o daljnim planovima ovog centra i kako su i unatoč krizi uspjeli uspješno poslovati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu