Prema Reutersovoj i Ipsosovoj anketi provedenoj na 1.067 registriranih članova Twittera, njih 36 posto uopće ne koristi njegove usluge te društvene mreže, a sedam posto je izjavilo da je zatvorilo račun. Podaci bi mogli utjecati na očekivanu javnu ponudu dionica na Newyorškoj burzi sredinom studenoga. Za usporedbu, tek sadam posto korisnika Facebooka ne koristi usluge te društvene mreže, a pet posto je zatvorilo račun pokazuju podaci ankete provedene na 2.440 članova Facebooka.
Oni koji su odustali od Twittera navode različite razloge – od manjka prijatelja na mreži pa do nerazumijevanja načina korištenja. Twitter je Reutersu odbio komentirati rezultate ankete, dodajući da još ima vremena do IPO-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu