Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Koji su nakon godinu dana efekti zabrane angažiranja PR agencija za državne tvrtke i institucije?

Autor: Poslovni dnevnik
14. listopad 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Mario Aunedi Medek;Mario Petrović;Ankica Mamić

Stručnjaci ne vide ikakve pozitivne učinke nametnute zabrane.

Zanemariva ušteda, slabija komunikacija reformi koje provodi Vlada, uz daljnju stigmatizaciju cijele profesije 
Mario Aunedi Medek, HUKA

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tom je odlukom stvorena siva zona PR poslovanja koja će nestati tek kada se ukine ta nevaljala odredba 
Mario Petrović, Millenium promocija

Zanemariva ušteda, slabija komunikacija reformi koje provodi Vlada, uz daljnju stigmatizaciju cijele profesije 
Mario Aunedi Medek, HUKA

Tom je odlukom stvorena siva zona PR poslovanja koja će nestati tek kada se ukine ta nevaljala odredba 
Mario Petrović, Millenium promocija

Veliki broj javnih tvrtki ima potrebu za angažiranjem PR agencija, ali to ne mogu učiniti te se dio poslova preselio u sivu zonu
Ankica Mamić, IM&C

Autor: Poslovni dnevnik
14. listopad 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close