Autor teksta je Jurica Dujmović, marketinški konzultant i urednik portala za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete.
Nedavno sam čitao studiju o američkom brandu punjenih keksa “Oreo”. Toliko su bili razvikani, da sam ih jednostavno odlučio probati. Nakon što sam ih kušao, rekao sam – pa ovo su kao naši “Polo” keksi, samo umjesto bijelog keksa, Oreo ima crni gorki keks. Zaista, nakon što sam u mislima “ogulio” sav marketing, videa i poruke koje su me pripremale na kušanje “najpopularnijeg keksa” u SAD-u, shvatio sam kako i nisam pretjerani ljubitelj Oreo keksa. Zašto onda Oreo keksi zarađuju milijune dolara godišnje, dok su naši brandovi “Polo” (ili “Paris”, s nešto tvrđim, bijelim keksom) jedva da su poznati izvan RH? Zar se ne radi o “sličnim” proizvodima? Prije nego li dam odgovor na ovo pitanje, evo jedna reklama Oreo keksa da vam potakne moždane vijuge:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu