Iza velikog zadovoljstva ovom turističkom godinom, koje je prije nekoliko dana iznio ministar turizma Darko Lorencin, kriju se i razočaranje rezultatima s nekih važnih tržišta te zabrinutost za iduću turističku godinu koja se već na veliko priprema i vrijeme je da se iskoristi potencijal gdje ga ima.
Statistika i iskustva iz različitih segmenata turističke industrije pokazali su, naime, da su u 2013. stagnirala ili čak pala za Hrvatsku najjača emitivna tržišta kao što su njemačko i talijansko, a Rusi su znatno podbacili zbog viza i krize. Iako se o Kinezima govori godinama, zasad ih nismo uspjeli dovesti ni 30 tisuća, što umanjuje značaj porasta od 20-ak posto. Istodobno, rast sa skandinavskog tržišta te povećan interes s drugih dalekih tržišta kao što je Brazil možda su nove prilike koje su neki već odlučili iskoristiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.http://www.cev.lu/News.aspx?NewsID=15562&ID=7
Sad ce Vrdoljak napravit jos jedan road show skupa s Grcicem.A taj dvojac bez kormilara do sada nije doveo ni jednog stranog investitora. Gdje god su se pojavili unistili su i ono malo interesa kod stranih investitora da nesto uloze u ovu dolinu suza.
Kakav je to turizam ako nam kiša može ugroziti sezonu ?
Ništa od proizvodnje Mercedesa ni Fijata.
Otišli su u Srbiju zbog boljih uvjeta i nižih poreza.
A nama ostaje da budemo konobari i sobarice .
Uključite se u raspravu