Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HTZ na vanjske konzultante potrošio 5 milijuna kuna

Autor: Marija Crnjak
04. listopad 2013. u 14:28
Podijeli članak —
Meri Matesic. Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Od toga je 4,5 milijuna otišlo na izradu Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma od 2014-2020. godine.

Hrvatska turistička zajednica u ovoj je godini utrošila 5,2 milijuna kuna za vanjske konzultante. Kako je na današnjoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a pojasnila direktorica glavnog ureda Meri Matešić, od toga je 4,5 milijuna otišlo na izradu Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma od 2014-2020. godine. Autori SMP-a su tvrtke Horwath Zagreb te španjolski THR, koji su pobijedili na javnom natječaju ljetos. Ostatak novca ide za istraživanje tržišta koje bi trebalo biti dovršeno za mjesec dana a bit će podloga za SMP. Istraživanje tržišta radi Ipsos Puls.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Članovi turističkog vijeća smatraju da je iznos za vanjske usluge previsok, a smeta im i što u materijalima za sjednicu nije bilo pojašnjeno na što je utrošeno navedenih pet milijuna kuna. 

Hrvatska turistička zajednica u ovoj je godini utrošila 5,2 milijuna kuna za vanjske konzultante. Kako je na današnjoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a pojasnila direktorica glavnog ureda Meri Matešić, od toga je 4,5 milijuna otišlo na izradu Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma od 2014-2020. godine. Autori SMP-a su tvrtke Horwath Zagreb te španjolski THR, koji su pobijedili na javnom natječaju ljetos. Ostatak novca ide za istraživanje tržišta koje bi trebalo biti dovršeno za mjesec dana a bit će podloga za SMP. Istraživanje tržišta radi Ipsos Puls.

Članovi turističkog vijeća smatraju da je iznos za vanjske usluge previsok, a smeta im i što u materijalima za sjednicu nije bilo pojašnjeno na što je utrošeno navedenih pet milijuna kuna. 

Turističko vijeće usvojilo je preraspodijelu proračuna HTZ-a u iznosu od 8,5 milijuna kuna, koji nisu utrošeni za online oglašavanje, odnosno za viralnu kampanju i središnji rezervacijski sustav.

"Nema smisla ići s polovičnim rješenjima i neusmjereno potrošiti novac, kad ga možemo usmjeriti u ono što nam je potrebno, a to su u ovom trenutku produkcija materijala i izdavaštvo. Ne možemo ići po sajmovima ako nemamo kataloge i brošure, ne može sve biti online", kaže Matešić. Viralna kampanja tako će se raditi kad bude gotov SMP, a rezervacijski sustav niti se ne može raditi u HTZ-u, jer HTZ po zakonu ni ne smije prodavati.

Autor: Marija Crnjak
04. listopad 2013. u 14:28
Podijeli članak —
Komentari (3)
Pogledajte sve

Najprije su rekli da će marketing odrađivati internetskim putem, a sada mijenjaju ploču!?

“Rezervacijski sustav”??? Čija je to pametna ideja, i koliko ste platili za to?

Kad zaposljavas neznalice onda povrh toga moras zaposliti jos i vojsku konzultanata da odrade posao neznalicama. I naravno, nakraju za sve to fino platiti racun. Oni bi radili rezervacijski sustav!? Ha!! Haha!!!

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close