Autor teksta je Jurica Dujmović, marketinški konzultant i urednik portala za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete.
Ova tema nastavak je prošlotjedne, pa ukoliko niste, svakako predlažem da se podsjetite i saznate više o tome zašto je baš pričanje priča bitno za vaš marketing. Svakako, postoje mnoge priče koje biste mogli ispričati o svom brandu i proizvodu i gotovo se svi pristupi čine jednako dobrim i korisnima. Ipak, kao i za sve druge marketinške tehnike, i ovdje vrijede neka pravila kojih se potrebno pridržavati želite li ostvariti što bolji uspjeh prilikom oglašavanja. U nastavku slijede tri najvažnija:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu