Na Combis konferenciji je Hrvatski Telekom predstavio novu uslugu Cloud Call Centar čime je dodatno proširio svoju ponudu usluga u „oblaku“ za poslovne korisnike. Inače, HT je podržao je sedmu Combis konferenciju kao konferencijski partner.
Radi se o jedinstvenoj usluzi na tržištu koja omogućuje korisnicima da bez inicijalnih troškova, u kratkom vremenu uspostave visokokvalitetan pozivni centar, stoji u priopćenju HT-a. Usluzi se pristupa s bilo koje lokacije, uređaja ili mreže, a veličina pozivnog centra može se prilagoditi stvarnim potrebama korisnika. Cloud Call Centar omogućuje upravljanje velikim brojem istovremenih odlaznih i dolaznih poziva ili kampanja putem različitih komunikacijskih kanala: govornog, SMS-a, e-maila, faxa, i chata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu