Nije tajna da se u nedoumici između odjevnih predmeta žene najčešće odlučuju za malu elegantnu crnu haljinu. No, ponekad se na istoj zabavi nađe previše žena u maloj crnoj haljini pa ona više nije tako posebna. Slično je i s proizvođačima.
Sve je više onih koji crnu koriste kao boju svojih premium proizvoda pa se taj premium dojam polako gubi u masi.Pivovara Anheuser-Busch InBev, proizvođač Beck'sa, predstavila je tako početkom godine svoju prvu bocu piva s potpuno crnom naljepnicom. Poznati američki brend sladoleda Häagen-Dazs, otprilike istovremeno izbacio je liniju sladoleda u crnim pakiranjima. Policama supermarketa sve više prevladava crna boja, čak i onim na kojima su se tradicionalno nalazila šarena pakiranja deterdženata u zelenim, plavim i narančastim bojama."Korištenje crne boje u ambalaži doživio je pravu eksploziju", kazao je za Wall Street Journal Mike Cecin, stariji brend menadžer za Renuzit osvježivače tvrtke Henkel, nakon što je njegova kompanija predstavila novu liniju osvježivača pakiranih u crno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu