Istraživanje tržišta sve se češće javlja kao neizostavan element marketinške strategije, no to je ujedno i jedan od elemenata koji predstavljaju najviše problema jer izvedba često obiluje greškama. Jedno od područja koja često zadaje probleme jest izrada upitnika, a budući da pitanja u upitniku određuju rezultate istraživanja upravo je kod toga najvažnija ispravna izvedba.
Broj učestalih grešaka u izradi upitnika je znatan, no dvije od najčešćih grešaka valja izdvojiti: nedostatna operacionalizacija ciljanih varijabli te struktura u kojoj se pitanja međusobno iscrpna i ne preklapaju se. No, valja razgledati detalje ovih grešaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu