Europska komisija poslala je tzv. EU PILOT predmet, odnosno pismo u kojem od države traži odgovore vezane uz pružanje poštanskih usluga, jer se sumnja da Hrvatska pošta (HP) ima povlašten status na tržištu u odnosu na konkurenciju. EU PILOT glavni je alat pomoću kojeg EK komunicira s članicama Unije o provedbi zakona, a na temelju čega može, ako se nepravilnosti i utvrde, donijeti sankcije.
Čekaju Hakom
Nezadovoljstvo među davateljima poštanskih usluga zbog povlaštena statusa Hrvatske pošte traje više od godinu dana, zbog čega su upozoravali nadležne, a ovaj put žalba je došla i do EK. Hrvatska pošta dobila je pravo na pružanje tzv. univerzalnih usluga, čije bi troškove trebali pokrivati svi davatelji poštanskih usluga na tržištu kroz tzv. kompenzacijski fond. No, Pošta još ne primjenjuje odvojeno troškovno računovodstvo, odnosno ne prikazuje koliki su joj troškovi za pojedine usluge. Na to upozorava i EK. "Komisija je na temelju dostavljenih informacija te nakon pomne provjere informacija zaključila da se odvojeno troškovno računovodstvo ne primjenjuje".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kakve dampiške cijene! I o čemu to priča Breglec. Prvo da pošta nudi usluge ispod cijene, a zatim da korisnici njihovih usluga iste pretplaćuju??!!
Ako EK nastavi ovim tempom ispravljati sve propuste nše VlADE, slavit ćemo
dan ulaska u EU …češće…
Samo bi bilo dobro- da se sankcije VIŠE ODNOSE NA PRIVILEGIJE OSOBNO
VEZANE UZ POLITIKU – npr. isključenje iz odlučivanja , smanjenje povlastica
u Europlarlamentu, i sl….. a manje – sankcije – u mjerama koje pogađaju i
građane…..jer, mi fakat….ko građani s nekim stvarima i Odlukama Vlade
nemamo nikakve veze…………
Uključite se u raspravu