Dolaskom Etihada u jugoistočnu Europu i akvizicijom srpskog Jata ponovno su pomiješane karte na regionalnom tržištu zrakoplovnog prijevoza.
Poslovne poteškoće
Već godinama su svi nacionalno prijevoznici, od slovenske Adria Airwais preko Croatia Airlinesa, BH Airlinesa, Montenegro Airlinesa do Jat Airwaisa bili u velikim poslovnim problemima. BH Airlines postoji još samo na papiru, a Jat je bio pred likvidacijom. Situacija nije bolja niti s crnogorskom, a ni hrvatskom tvrtkom za koju je također krajnja opcija gašenje. Često je spekuliralo o mogućnosti stvaranja zajedničke zrakoplovne kompanije zemalja bivše Jugoslavije, a održano je i nekoliko sastanaka o toj temi.No dolazak globalnog Etihada u Beograd, likvidacija Jata i stvaranje Air Serbie s petrodolarima iz Ujedinjenih Arapskih Emirata postavila je nova pravila. Nova srpsko-arapska tvrtka zasigurno neće, barem u prvo vrijeme, biti velika kao što je to bio Jat u svojim najboljim danima. Prema dosadašnjim najavama u Air Serbiji računaju na 10-15 operativnih zrakoplova u narednih pet godina. Do kraja godine bi trebalo stići šest Airbusova na leasing, a do sredine 2014. još četiri zrakoplova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Oko 750 kuna u jednom smjeru sa aerodromskim taksama,ali ima i jeftinijih valjda.
Frankie, koliko košta “radnička karta za avion ujutro” ? Hvala.
U utorak letio iz Splita za Zagreb radnickim avionom u 06:15.Posluzena casa vode.Pitam ima li kave stjuardesa odgovara imate vodu.Pa hebote ovi nemaju ni za hebenu kavu ponudit putniku ujutro,a igrali bi se avioprijevoznika.Ovo je postalo gore od low cost prijevoznika.Sto prije ode u stecaj to bolje jer ovo je od nacionalne kompanije postala nacionalna sramota.
Croatia Airlines vise nema vremena. Cesto se kaze ‘zadnji trenutak je da se nesto napravi. Za CA je taj ‘zadnji trenutak’ prosao. Promasena 20-godisnja poslovna strategija dosla je na naplatu. Krive rute, krivi ljudi, focus na zapadnu Europu umjesto na trzista u razvoju…nedostatak vizije. Gotovo je. Pa-pa.
Uključite se u raspravu