Zahvaljujući rastu tržišnih udjela glavnih konkurenata u 2012. smanjena je razlika između Konzuma kao nacionalnog tržišnog lidera i njegovih takmaca, objavljeno je u rujanskom broju elektronskog newslettera AZTN info.
Objavu prenosimo u cijelosti i bez izmjena:


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Lidl-Kaufland mu je jedini ozbiljan konkurent. Sve ostalo za Konzum je ubod komarca…Billa ima ocajne lokacije,Plodina nema u ZG i skupi su,Dionini dućani su katastrofalno zapušteni,Tommy je jak samo u Dalmaciji…
Uključite se u raspravu