Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Trinaest savjeta kako sajtu etički povećati promet

Autor: Bernard Ivezić
10. rujan 2013. u 08:00
Podijeli članak —
Za uspjeh web sajta presudan je kvalitetan sadržaj, a portal koji se bavi društvenim medijima objavio je kojih to 13 čimbenika utječu na postizanje visokog rejtinga na internetskim tražilicama

Za uspjeh web sajta presudan je kvalitetan sadržaj, a portal koji se bavi društvenim medijima objavio je kojih to 13 čimbenika utječu na postizanje visokog rejtinga na internetskim tražilicama.

Istražujući kako na etički način povečati promet koji na web sajt dolazi s internetskih tražilica portal Mashable opisao je 13 savjeta koje vam u tome mogu pomoći.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prva je da se usmjerite na nekoliko ključnih riječi i napišete mnogo kvalitetnih članaka u kojima se te riječi spominju. Drugim riječima, slijedite "filozofiju dugog repa". Drugi savjet je da ustrajete u tome da dovoljno redovito osvježavate sadržaj. Treća je da optimizirate članke kroz meta  tagove za naslov, opis i ključne riječi. Četvrti savjet je da se dogovorite sa svojim partnerima da postave linkove na vaš sajt i to baš po ključnim riječima na koje ciljate. Peti je savjet da uz pomoć Googleovog Keyword Toola potražite riječi za koje se ne natječe jako mnogo tvrtki kako bi se mogli nametnuti u određenoj niši. Šesti je korisnicima ponuditi vrlo kvalitetan sadržaj. To se može postići korišteći gostujućih komentatora i općenito marketinškog sadržaja.

Istražujući kako na etički način povečati promet koji na web sajt dolazi s internetskih tražilica portal Mashable opisao je 13 savjeta koje vam u tome mogu pomoći.

Prva je da se usmjerite na nekoliko ključnih riječi i napišete mnogo kvalitetnih članaka u kojima se te riječi spominju. Drugim riječima, slijedite "filozofiju dugog repa". Drugi savjet je da ustrajete u tome da dovoljno redovito osvježavate sadržaj. Treća je da optimizirate članke kroz meta  tagove za naslov, opis i ključne riječi. Četvrti savjet je da se dogovorite sa svojim partnerima da postave linkove na vaš sajt i to baš po ključnim riječima na koje ciljate. Peti je savjet da uz pomoć Googleovog Keyword Toola potražite riječi za koje se ne natječe jako mnogo tvrtki kako bi se mogli nametnuti u određenoj niši. Šesti je korisnicima ponuditi vrlo kvalitetan sadržaj. To se može postići korišteći gostujućih komentatora i općenito marketinškog sadržaja.

Nadalje, Mashable savjetuje da ne pokušavate nadmudriti Google, jer to osigurava tek kratkoročan uspjeh. Osmi savjet je da stvorite sadržaj koji je toliko dobar da su ga korisnici željni razmjenjivati, a drugi portali koristiti kao referencu.Deveti savjet je da sajt napravite tako da korisnik ima želju pogledati više od jedne vaše web stranice. To prate i tražilice koje znaju je li se korisnik s vaše stranice vratio odmah ili se odvažio prošetati i ostatkom vašeg sajta. Deseti savjet je da publicirate kvalitetan sadržaj na društevnim mrežama.Kao jedanaesti savjet predlaže se vođenje kompanijskog bloga kako biste povećali SEO efekt. Nakon toga u sadržaj uključite i stručnjake iz industrije kako bi ih se povezalo s vašim brendom. Konačno, stvorite zajednicu korisnika, jer je zajednicapresudna za organski rast sajta.

Autor: Bernard Ivezić
10. rujan 2013. u 08:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close