Ulaganja na tržištu elektroničkih komunikacija u drugom su tromjesečju 2013. porasla 18 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, priopćila je Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM).
Glavna područja rasta usluga i dalje su širokopojasni pristup internetu i prijenos TV programa uz plaćanje naknade, dok je očekivani pad zabilježen na tržištu klasičnih telefonskih usluga u mrežama nepokretnih komunikacija. U drugom je tromjesečju ukupan prihod od pristupa internetu dosegnuo 617,75 milijuna kuna te je bio 9,75 posto veći nego u istom lanjskom razdoblju. Još veći porast prihoda ostvaren je u području usluga televizije, za 18,33 posto, na 132,92 milijuna kuna. No, ukupni prihod od telefonskih usluga u pokretnoj javnoj komunikacijskoj mreži dosegnuo je 1,54 milijarde kuna, te je bio 4,08 posto manji, a u nepokretnoj javnoj komunikacijskoj mreži 695,64 milijuna kuna, što je 11,05 posto manje, podaci su HAKOM-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu