Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Carrefour povećao dobit za 4,9 posto

Autor: Poslovni dnevnik
29. kolovoz 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Thinkstock

Drugi po veličini svjetski maloprodajni lanac Carrefour izvijestio je da mu se profitabilnost u matičnoj Francuskoj naglo poboljšala u prvoj polovini godine budući da je plan izmjena u poslovanju počeo donositi plodove.

Drugi po veličini svjetski maloprodajni lanac Carrefour izvijestio je da mu se profitabilnost u matičnoj Francuskoj naglo poboljšala u prvoj polovini godine budući da je plan izmjena u poslovanju počeo donositi plodove. Grupa je tako u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila 4,9 posto veću operativnu dobit nego u istom razdoblju lani, u iznosu 766 milijuna eura.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Rezultat uključuje i 75,4-postotni skok operativne dobiti u matičnoj Francuskoj, gdje grupa ostvaruje više od 40 posto prodaje. Carrefour godinama pritišće i njegova orijentacija na format hipermarketa, budući da potrošači u vremenskoj stisci sve više kupuju u lokalnim trgovinama i preko interneta. Neprehrambene proizvode kupuju pak u specijaliziranim trgovinama. Izvršni direktor francuske kompanije Georges Plassat stoga je odlučio smanjiti troškove poslovanja u Francuskoj obnovom starih trgovina, konkurentnijim cijenama i jednostavnijom ponudom. 

Drugi po veličini svjetski maloprodajni lanac Carrefour izvijestio je da mu se profitabilnost u matičnoj Francuskoj naglo poboljšala u prvoj polovini godine budući da je plan izmjena u poslovanju počeo donositi plodove. Grupa je tako u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila 4,9 posto veću operativnu dobit nego u istom razdoblju lani, u iznosu 766 milijuna eura.

Rezultat uključuje i 75,4-postotni skok operativne dobiti u matičnoj Francuskoj, gdje grupa ostvaruje više od 40 posto prodaje. Carrefour godinama pritišće i njegova orijentacija na format hipermarketa, budući da potrošači u vremenskoj stisci sve više kupuju u lokalnim trgovinama i preko interneta. Neprehrambene proizvode kupuju pak u specijaliziranim trgovinama. Izvršni direktor francuske kompanije Georges Plassat stoga je odlučio smanjiti troškove poslovanja u Francuskoj obnovom starih trgovina, konkurentnijim cijenama i jednostavnijom ponudom. 

Autor: Poslovni dnevnik
29. kolovoz 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close