Domaća turistička industrija, koja je u ovoj godini pretrpjela dvoznamenkaste minuse s ruskog tržišta, najviše zbog uvođenja viza za Ruse i Ukrajince, već je započela pregovore s organizatorima putovanja za 2014. godinu. Cilj je vratiti goste, odnosno prije svega turoperatore od kojih su mnogi zbog niza okolnosti u ovoj godini odustali od Hrvatske, te ponovno napraviti solidnu bazu za rast tog vrijednog tržišta. Vize više ne bi smjele biti problem, no za iduću godinu će biti presudna jaka oglasna kampanja i pametna prodajna politika.
Naši sugovornici tvrde da će ključna biti nacionalna promidžba, odnosno aktivnosti HTZ-a te konkretna ulaganja u tržište koje se mora ponovno osvojiti. “Na rusko tržište u idućoj godini moramo uložiti višestruko više nego u 2013., i to najviše u čartere, jer su redovne linije dvostruko skuplje. Također, na ruskom online tržištu Hrvatska je gotovo nevidljiva, što je nedopustivo jer radi se o tržištu koje je zatrpano brojnim marketinškim porukama s drugih destinacija. Pritom treba imati na umu da se radi o specifičnom tržištu na kojem Google ‘ne pali’”, pojašnjava naš sugovornik koji je u izravnom kontaktu s ruskim turoperatorima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ne treba toliko novaca koliko se treba izvući nekom iz pakšua.
Uključite se u raspravu