Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Facebook mora platiti 20 mil. $ zbog korištenja privatnih podataka

Autor: Agencija VLM
27. kolovoz 2013. u 16:06
Podijeli članak —
Epa

Korisnici tvrde da je Facebook koristio njihove podatke u reklamama, bez njihove dozvole i naknade.

Oko 614.000 korisnika Facebooka dobit će po 15 dolara odštete jer su njihovi osobni podaci bez njihove dozvole i naknade upotrijebljeni u reklamama, prenosi BBC. Ukupan iznos odštete je 20 milijuna dolara, a dio će dobiti i organizacije za zaštitu privatnosti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Imena i fotografije oko 150 milijuna korisnika korištene su u takozvanim sponzoriranim pričama, reklamama koje se pojavljuju na zidovima korisnika, a promoviraju proizvode koje su njihovi prijatelji na toj društvenoj mreži "lajkali".

Oko 614.000 korisnika Facebooka dobit će po 15 dolara odštete jer su njihovi osobni podaci bez njihove dozvole i naknade upotrijebljeni u reklamama, prenosi BBC. Ukupan iznos odštete je 20 milijuna dolara, a dio će dobiti i organizacije za zaštitu privatnosti.

Imena i fotografije oko 150 milijuna korisnika korištene su u takozvanim sponzoriranim pričama, reklamama koje se pojavljuju na zidovima korisnika, a promoviraju proizvode koje su njihovi prijatelji na toj društvenoj mreži "lajkali".

Međutim, odštetu će dobiti samo oni koji su odgovorili na elektroničku poštu koju im je Facebook uputio ranije ove godine.

Sud u San Franciscu odluku je donio u ponedjeljak nakon što je petero korisnika 2011. godine podnijelo grupnu tužbu. Okružni sudac Richard Seeborg priznao je da je odšteta od 15 dolara relativno mala, no dodao je kako nije utvrđeno da je Facebook nedvojbeno prekršio zakon te da tužitelji nisu mogli dokazati da ih su značajno oštećeni.

Sud je procijenio da je Facebook na sponzoriranim pričama napravio profit od oko 73 milijuna dolara. Facebook prema presudi također mora korisnicima dati više informacija i veći nadzor nad korištenjem detalja o njima, a procjenjuje se da će taj potez Facebook koštati oko 145 milijuna dolara zarade od oglašavanja.

Autor: Agencija VLM
27. kolovoz 2013. u 16:06
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Koliko če tek morati platiti proizvači mobilnih operatera zbog prevare potrošača,,,,,kupite djetetu mobitel i izdvojite pozamašnu sumu novca a nakon prvog pada pukne ekran .Ako ste imali zaštitnu foliju nemate pravo garancije ,,,,i mislim da je ovo največa EU prevara nadam se dače im naši stručnjaci otvorit oči

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close