Hrvatska turistička zajednica u 2014. godini ponovno će davati potporu organizatorima putovanja za period glavne turističke sezone, što je lani ukinuto i udruženo oglašavanje odnosilo se isključivo za period pred i posezone. O tome da će takva odluka biti donesena spekulira se od srpnja, od one epizode kad je zabilježen pad cestovnog prometa prema Hrvatskoj, što se dijelom tumačilo kao posljedica izbacivanja sezone iz udruženog oglašavanja.
Inače, javni poziv partnerima za oglašavanje HTZ-a s privatnim i javnim sektorom za narednu godinu nikad nije bio objavljen ranije. U HTZ-u kažu da će se ovim potezom omogućiti turističkom sektoru kvalitetnija priprema turističke sezone 2014., s obzirom da već sada imaju na raspolaganju informacije o načinima udruženog oglašavanja za sljedeću sezonu. Doduše, u objavi HTZ-a ne navodi se koliko HTZ u ovoj godini planira uložiti novca u udruženo oglašavanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu