Po prvi puta u dvije godine Yahooove stranice su tijekom srpnja ove godine u SAD-u bile posjećenije od Googleovih, pokazuje istraživanje comScorea. Yahoo, ne samo tražilica nego sve stranice u vlasništvu ove tvrtke, imale su u srpnju 196,5 milijuna posjeta, nasuprot 192,25 milijuna Googleovih. Iza njih su Microsoft s 179,6 milijuna posjeta, Facebook s 142,3 milijuna te AOL i Amazon s više od 100 milijuna posjeta.
Iako se spekuliralo da je glavni razlog za ovakav skok Yahooa, 20 posto u odnosu na isti mjesec lani, u akviziciji društvene mreže za razmjenu multimedije Tumblr, Andrew Lipsman, potpredsjednik comScorea, procjenjuje kako se ipak radi o nekim drugim razlozima. Rezultati Tumblra nisu pribrojeni sadašnjim rezultatima, a nakon što se ovi zbroje, razlika nad Googleom će se dodatno povećati. Lipsman naglašava da je i u prethodnim mjesecima bila mala razlika između Yahooa i Googlea, tako da ovo sada nije iznenađujuće. Neki drugi informatički analitičari smatraju kako je moguće da, iako sam Tumblr nije pribrojen rezultatima u srpnju, da je bilo nekih poveznica na samom Tumblru koji su vodili na Yahoove stranice. Iz samog Yahooa nisu željeli komentirati ove rezultate.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Marissa Mayer [emo_palacg]
Uključite se u raspravu