Koliko se hrvatsko tržište kurirskih usluga i dostave promijenilo u zadnjih 10-ak godina?
Tržište kurirskih usluga se znatno mijenja iz godine u godinu, a kako je to bilo prije 10 godina je kao da danas još uvijek slušate glazbu s kazeta na svom radio kazetofonu. Naime, prije 10-tak godina "C" segment u poslovanju kurirskih kompanija je bio doista zanemariv i time se nitko nije bavio. Danas je poslovanje B2C segmenta najbrže rastući dio kurirskog poslovanja, te ako želite biti uspješni morate razvijati usluge koje su namijenjene upravo tim kupcima. Velika sredstva se danas ulažu u automatizaciju procesa preuzimanja podataka od pošiljatelja radi brže i efikasnijeg transfera podataka u sisteme kurirskih operatora. Zatim, neophodno moramo razvijati razne interaktivne kanale komunikacije s primateljima radi obavijesti o danu dostave, a u posljednje 2 godine radi se na tome da se rok dostave definira u nekom vremenskom okviru od 1 ili 2 sata predviđenog dana dostave. Dostupnost internetu, te pojava velikog broja on-line trgovina je nešto što je u potpunosti promijenilo poslovanje kurirskih kompanija. Korištenje smart mobilnih uređaja i "tablet PC-a" zahtjeva od nas da komunicirano s našim korisnicima koristeći nove kanale komunikacije. Zato smo u DPD-u razvili DPD mobilni website za provjeru statusa paketa i pretaživanje podataka o DPD-u s optimiziranim prikazom za mobilni telefon. Zbog gotovo svakodnevnih novih zahtjeva od kupaca, moramo biti u stanju brzo reagirati i prilagoditi našu uslugu. Upravo je fleksibilnost i brza reakcija na zahtjeve kupaca DPD-a u Hrvatskoj naša prednost u odnosu na konkurenciju.
Da li se Hrvatsko kurirsko tržište razlikuje od nekih drugih zemalja na kojima DPD djeluje?
U suštini nema neke velike razlike u očekivanjima kupaca. Vrlo brzo naši ljudi prihvate ili zahtijevaju isti nivo usluge kao što to imaju kupci u drugim zemljama. Najveće je razlika u tome što je u tim zemljama tržište B2C segmenta veće i razvijenije nego kod nas. Zato se u Hrvatskoj može očekivati veliki rast, ali i velika ulaganja i promjene na tom području, u nekoliko sljedećih godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu