Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Reorganizira se Glavni ured HTZ-a

Autor: Poslovni.hr/Hina
19. srpanj 2013. u 16:41
Podijeli članak —
Meri Matešić; Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

Analizirat će se i dosadašnji vizuali i slogan hrvatskog turizma te potom vidjeti trebaju li se mijenjati, doraditi ili ne, kazala je direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić.

Do otprilike početka kolovoza u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) trebala bi temeljem današnje odluke Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice početi reorganizacija koja će nakon više od deset godina tom uredu donijeti novi ustroj, ali i oko 14 novih radnih mjesta, a sve usklađeno s prvim postavkama novog strateško marketinškog plana hrvatskog turizma 2024.-2020. koji treba biti dovršen do studenog ove godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

O tome je danas relativno burno i dugo raspravljalo na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a, koje je na kraju prihvatilo predložene prve postavke strateško marketinškog plana i reorganizaciju Glavnog ureda, ali uz nekoliko kritika i prijedloga, među kojima i na predviđeno ukidanje Hrvatskog kongresnog i incentive ureda pri HTZ-u.

Do otprilike početka kolovoza u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) trebala bi temeljem današnje odluke Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice početi reorganizacija koja će nakon više od deset godina tom uredu donijeti novi ustroj, ali i oko 14 novih radnih mjesta, a sve usklađeno s prvim postavkama novog strateško marketinškog plana hrvatskog turizma 2024.-2020. koji treba biti dovršen do studenog ove godine.

O tome je danas relativno burno i dugo raspravljalo na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a, koje je na kraju prihvatilo predložene prve postavke strateško marketinškog plana i reorganizaciju Glavnog ureda, ali uz nekoliko kritika i prijedloga, među kojima i na predviđeno ukidanje Hrvatskog kongresnog i incentive ureda pri HTZ-u.

Takav ured imaju gotovo sve nacionalne turističke organizacije, on je i svojevrstan brend hrvatskog kongresnog turizma, te se i u novoj reorganizaciji trebao zadržati ili bar odvojiti od ostalih selektivnih oblika turizma gdje je 'strpan', kazali su neki članovi Vijeća.

Strateško marketinški plan hrvatskog turizma (SMPHT) od lipnja ove godine izrađuju tvrtke Horwath Consulting iz Zagreba i THR iz Barcelone, koje su kao i pri kreiranju prijedloga reorganizacije Glavnog ureda dosta koristili iskustva švicarske i austrijske nacionalne turističke organizacije jer su te zemlje, kako se čulo, među uspješnijim u europskom turizmu.

Cilj tog plana, koji je, kako je kazao ministar turizma i predsjednik HTZ-a Darko Lorencin, usklađen i s novom Strategijom razvoja turizma do 2020., je da putem dubinske strateške analize tržišta i dodatnih šest tržišnih istraživanja dođe do novih marketing taktika komuniciranja i promocije na tržištima što u konačnici treba povećati i kvalitetu i konkurentnost hrvatskog turizma.

Analizirat će se i dosadašnji vizuali i slogan hrvatskog turizma te potom vidjeti trebaju li se mijenjati, doraditi ili ne, kazala je direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić.

Autor: Poslovni.hr/Hina
19. srpanj 2013. u 16:41
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close