Do otprilike početka kolovoza u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) trebala bi temeljem današnje odluke Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice početi reorganizacija koja će nakon više od deset godina tom uredu donijeti novi ustroj, ali i oko 14 novih radnih mjesta, a sve usklađeno s prvim postavkama novog strateško marketinškog plana hrvatskog turizma 2024.-2020. koji treba biti dovršen do studenog ove godine.
O tome je danas relativno burno i dugo raspravljalo na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a, koje je na kraju prihvatilo predložene prve postavke strateško marketinškog plana i reorganizaciju Glavnog ureda, ali uz nekoliko kritika i prijedloga, među kojima i na predviđeno ukidanje Hrvatskog kongresnog i incentive ureda pri HTZ-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu