Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Na sponzorstva u Europi utrošeno 281 milijarda kuna

Autor: Poslovni.hr
27. lipanj 2013. u 11:50
Podijeli članak —
Sport privlači najviše sponzora. Branko Strupar. Photo: Marko Jurinec/PIXSELL

U Hrvatskoj će značaj sponzorstva rasti jer su tvrtke svjesne da moraju komunicirati s javnošću, a sponzorstva to omogućavaju na neposredan i autentičan način.

Tijekom 2012. godine diljem Europe utrošeno je gotovo 281 milijarde kuna na razne oblike sponzorstava, izračunali su u hrvatskoj agenciji za strateško savjetovanje u sponzorstvima CiV. Najviše sponzorstava, i to preko 55 posto sponzorstva odnosi se na sportske manifestacije i sponzoriranje sportaša i klubova, slijede kulturni i zabavni događaji, koncerti, tv emisije, izložbe i turneje poznatih izvođača. Preostale kategorije sponzorstava redom su ekologija, obrazovanje i znanost, stoji u objavi tvrtke.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Predviđanja govore kako će ulaganja u sponzorstva na europskoj razini rasti u prosjeku za 2,8 posto godišnje. Prema procjenama Viktora Vetturellija iz CiV-a,  u Hrvatskoj će značaj sponzorstva također rasti, jer su tvrtke svjesne da moraju komunicirati s javnošću, a sponzorstva to omogućavaju na neposredan i autentičan način.

Tijekom 2012. godine diljem Europe utrošeno je gotovo 281 milijarde kuna na razne oblike sponzorstava, izračunali su u hrvatskoj agenciji za strateško savjetovanje u sponzorstvima CiV. Najviše sponzorstava, i to preko 55 posto sponzorstva odnosi se na sportske manifestacije i sponzoriranje sportaša i klubova, slijede kulturni i zabavni događaji, koncerti, tv emisije, izložbe i turneje poznatih izvođača. Preostale kategorije sponzorstava redom su ekologija, obrazovanje i znanost, stoji u objavi tvrtke.

Predviđanja govore kako će ulaganja u sponzorstva na europskoj razini rasti u prosjeku za 2,8 posto godišnje. Prema procjenama Viktora Vetturellija iz CiV-a,  u Hrvatskoj će značaj sponzorstva također rasti, jer su tvrtke svjesne da moraju komunicirati s javnošću, a sponzorstva to omogućavaju na neposredan i autentičan način.

„I kod nas su u prvom planu sponzorstva na razini sporta. U Hrvatskoj je tijekom 2011. i 2012. godine zabilježen drastičan pad ulaganja u sponzorstva od strane malih i srednjih poduzeća, no kod velikih primjećujemo daljnji rast sukladan europskim trendovima i fokusiranje na manji broj sponzorskih ugovora. U Hrvatskoj se prate europski trendovi, a praksa vani pokazuje da baš za poduzeća koja nemaju velike marketinške budžete, sponzorstvo nudi odličan pristup prema marketingu i podržava poboljšanje poslovnih rezultata. Naravno, to će i u Hrvatskoj biti moguće ukoliko se obistine predviđanja gospodarskog rasta u 2014. godini, ali i općeg oporavka domaćeg gospodarstva i korporativnog sektora“, kaže Vetturelli.

Autor: Poslovni.hr
27. lipanj 2013. u 11:50
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

nogomet se temelji na falusnocentričnom nagonu, usađen je u ideji falusa, kroz erekciju i čin zabijanja gola, što je podsvjesni ekvivalent ejakulaciji.
Kao takav sadrži primordijalni, perpetum mobile, i s tog osnova je kao proizvođač svojevrsne energije vrlo podesan za ekonomsku eksploataciju.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close