Nitko od velikih igrača na domaćem trištu nije zainteresiran za Podravkina pića.
343,5milijuna
kuna prihoda u segmentu pića ostvarila je Podravka prošle godine
Nakon što su Uprava i nadzornici koprivničke prehrambene tvrtke poslije analize poslovnih rezultata zaključili da taj segment (uz pekarstvo i zamrznuti asortiman) nije profitabilan, odnosno da je uteg koji sputava snažniji razvoj ostalih globalno prepoznatljivih Podravkinih brendova (poput Vegete) Studenac, Studena i sokovi Lero do kraja ove godine otići će iz Podravkina portfelja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.studenu može kupiti samo neki jaki strani brend,jer se domaći igrači ne žele zamjeriti todoriću koji džri monopol na vodu koju prodaje po marži od 1000 posto.svako toliko pusti članke u vazalskim novinama da je voda zagađena i da treba piti superzdravu janu koju puni iz vodovoda.
Btw Šimic nije nikako premali za ovakve akvizicije,on je postao najveći biznismen od ex sportaša i zapošljava oko 300 ljudi. Problem je što je ovo milijunsko ulaganje i veliki rizik. Ako jedna Coca Cola nije uspjela sa svojom vodom onda je jasno koji je potencijalni rizik za kupca. Todorić je u ovom segmentu naprosto premocan a Studena je izgubila odavno lidersku poziciju.
Studena je odličan brend i odlična voda no posto je izgubila svoju lidersku poziciju na tržištu i propustila ući u HoreCa kanal iako je bila prva sad ju je teško uzdignuti a sve to košta milijune. Problem budućem vlasniku je što nema šansi u 700 Konzuma i 1000 kioska Tiska. Nažalost Podravkino vodstvo devastiralo je odličan brend i prokockalo lidersku poziciju. Cola zatvara Bistru pa postaje potpuni monopol Jamnice i još veći prihodi Agrokoru jet će uzet i njihov postotak tržišta.
Jao, kako ste fulali u brojkama. Ceo fudbal, rekli bi braća Srbi.
Biznis pića ostvario je lani 172,5 milijuna kuna prihoda uz 34,9 milijuna kuna MINUSA!
Ovo što ste vi objavili, prihod od 343,5 milijuna kuna, je prihod u segmentu PIĆA I OSTALO. A i to ste krivo pročitali jer je taj segment lani ostvario minus od 10,4 milijuna kuna, a ne toliku dobit. U konsolidiranom izvještaju po poslovnim segmentima, naime, dobit je prikazana bez zagrada, a gubitak u zagradama.
Zaboga, kako se niste zapitali tko bi uopće prodavao biznis koji godišnje donosi 10 milja čistog profita?
Uključite se u raspravu