Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Korisnici Instagrama, od sada imate jednu sasvim novu opciju!

Autor: Tomislav Hrastovčak
21. lipanj 2013. u 11:02
Podijeli članak —
Screenshot

Facebookov Instagram, popularni servis za dijeljenje fotografija, uveo je novu opciju – snimanje videozapisa!

Facebookov Instagram, popularni servis za dijeljenje fotografija, uveo je novu opciju – snimanje videozapisa! Snimci mogu biti duljine do 15 sekundi, a uz novu mogućnost stiže i 13 novih filtera namijenjenih isključivo za video.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Facebook s novom opcijom zapravo konkurira Twitterovom Vineu, sličnom mobilnom servisom za snimanje ultrakratkih videa koji je ove godine doživio instantnu popularnost. Vine inače omogućuje snimanje fimića maksimalne duljine od tek šest sekundi.

Facebookov Instagram, popularni servis za dijeljenje fotografija, uveo je novu opciju – snimanje videozapisa! Snimci mogu biti duljine do 15 sekundi, a uz novu mogućnost stiže i 13 novih filtera namijenjenih isključivo za video.

Facebook s novom opcijom zapravo konkurira Twitterovom Vineu, sličnom mobilnom servisom za snimanje ultrakratkih videa koji je ove godine doživio instantnu popularnost. Vine inače omogućuje snimanje fimića maksimalne duljine od tek šest sekundi.

Zanimala nas je riječ stručnjaka o tome što nova Instagramova značajka znači za community menadžere. "Uvođenje videa na Instagramu za community menadžere znači puno više posla. Video je ipak kompleksniji i zahtjevniji od fotografija i svaki će brend i za 15 sekundi morati imati scenarij kakav točno video žele i što će biti u njemu. Bit će i dosta izlazaka na lokacije, snimanja i sličnih aktivnosti", kaže Boris Ličina, suvlasnik community management agencije Jasno i glasno. "Oni pak koji su već izgradili zajednicu na Instagramu sigurno će iskoristiti i sve video mogućnosti koje Instagram sada pruža", dodaje.

Podsjetimo, Instagram je lansiran krajem 2010. godine, a prošle godine preuzeo ga je Facebook za milijardu dolara. Servis ima više od 100 milijuna aktivnih korisnika.

Autor: Tomislav Hrastovčak
21. lipanj 2013. u 11:02
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close