Tržište digitalnog marketinga na globalnoj bi razini ove godine moglo doseći 118,4 milijarde dolara. Prema posljednjim podacima IAB-a (profesionalne udruge za interaktivni marketing u SAD-u) ono je samo u Sjedinjenim Američkim Državama lani doseglo 37 milijardi dolara, i ubrzano raste.
Toliko da je ulaganje u digitalno oglašavanje na tom tržištu na drugom mjestu, tik iza televizijskog. Prema Randallu Rothenbergu, predsjedniku IAB-a, udio digitalnog oglašavanja tek očekuje veliki uzlet, pogotovo na tržištima u razvoju. Iako SAD drže primat u prihodima digitalnog oglašavanja, zapadna Europa ne zaostaje, a penetracija je sve veća i u jugoistočnoj Aziji i Južnoj Americi. U intervjuu za Poslovni dnevnik Randall je otkrio u koje platforme će u budućnosti biti najisplativije ulagati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu