U sklopu jednog od vodećih svjetskih programa za edukaciju o menadžmentu, poslovanju i inovacijama Advanced program in business koje se održava u Zagrebu svoje predavanje održao je John Deighton, svjetski autoritet u području interaktivnog marketinga s Harvard Business School. Njegova istraživanja i predavanja odnose se na ponašanje potrošača i marketinga, s naglaskom na digitalni i direktni marketing. Predavanje koje je održao polaznicima odnosilo se na strategije oglašavanja u današnjem interaktivnom svijetu. Za Poslovni dnevnik razgovarali smo s njim o tome koliko zapravo marketing utječe na potrošače te na koji su način internet i društvene mreže olakšale oglašavanje. Također, osvrnuo se i na kvalitetu marketinga u Hrvatskoj.
Mislite li da su reklame koje su smještene sa strane na Facebook-u u malom formatu beskorisno uložen novac oglašivača ili to ipak utječe na nas prilikom kupnje na nekoj nesvjesnoj razini?
Ako smo u bilo kojem trenutku obratili pažnju na reklamu, ona nam postaje prepoznatljiva iz medija, a tu se svakako odnosi na logo. Kasnije svjesno obraćamo pažnju i potrebno je vrlo malo da registriramo reklamu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu