Tvrtka Karisma Adriatic Hotels (KHA), novi turistički igrač na hrvatskom tržištu čiji su osnivači koncern Agrokor, njemački TUI i meksička Grupacija Karisma Resort International, u četvrtak je započela provedbu svog investicijskog plana: kupila je Hotel Koločep na dražbi Trgovačkog suda u Dubrovniku za 36,4 milijuna kuna.
KHA u Koločep planira uložiti ukupno 18,6 milijuna eura. Od toga se 4,6 milijuna eura odnosi na kupnju 88 posto dionica tvrtke, 4,7 milijuna eura na otplatu dugova tvrtke, a 9 milijuna eura uložit će se idućih godina u obnovu objekata, menadžment i promociju Koločepa, otkriva nam Marinko Benić, direktor KHA."Prva ulaganja u visini od 3,5 milijuna eura slijede nakon ove sezone, a odnose se na podizanje kvalitete hotela na razinu 4+ zvjezdice prema TUI standardima. Osim obnove objekata, okoliš i infrastrukturu, velika pažnja posvetit će se podizanju kvalitete usluge i edukaciji djelatnika", kaže Benić. Doznajemo da će Hoteli Koločep od 2014. razviti koncept hotela za parove. "Couples Concept" u Hrvatskoj je neuobičajen, a razlikuje se od ostalih hotelskih kapaciteta dizajnom soba te drukčijim sadržajima s naglaskom na wellness. U tvrtki ističu da u budućnosti planiraju razvijati i ostale diferencirane hotelske proizvode namijenjene obiteljima, mladim ljudima te gostima s ekskluzivnim zahtjevima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu