Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

AZTN: CA na popravni

Autor: Darko Bičak
03. lipanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Borna Filic/PIXSELL

Vlada je odlučila sanirati nacionalnoga avioprijevoznika sa 862 milijuna kuna.

Agencija za zaštitu tržišnoga natjecanja (AZTN) nije prihvatila plan restrukturiranja Croatia Airlinesa (CA) jer u njemu nacionalni avioprijevoznik nije dokazao da može funkcionirati bez državnih potpora.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zbog toga je tržišni regulator zatražio, i od Croatia Airlinesa, kao i od države, daljnju doradu programa. Vlada je odlučila sanirati nacionalnoga avioprijevoznika sa 862 milijuna kuna. Uglavnom je riječ o troškovima za nabavu novih zrakoplova. CA se obvezao na racionalizaciju poslovanja, što podrazumijeva manji broj letova, kao i manji broj zrakoplova. U konačnici to znači i smanjivanje plaća te broja zaposlenih. Upravo je početak restrukturiranja u toj kompaniji bio i uzrok nedavnoga štrajka pilota i stjuardesa, koji nisu pristajali na uštede.

Agencija za zaštitu tržišnoga natjecanja (AZTN) nije prihvatila plan restrukturiranja Croatia Airlinesa (CA) jer u njemu nacionalni avioprijevoznik nije dokazao da može funkcionirati bez državnih potpora.

Zbog toga je tržišni regulator zatražio, i od Croatia Airlinesa, kao i od države, daljnju doradu programa. Vlada je odlučila sanirati nacionalnoga avioprijevoznika sa 862 milijuna kuna. Uglavnom je riječ o troškovima za nabavu novih zrakoplova. CA se obvezao na racionalizaciju poslovanja, što podrazumijeva manji broj letova, kao i manji broj zrakoplova. U konačnici to znači i smanjivanje plaća te broja zaposlenih. Upravo je početak restrukturiranja u toj kompaniji bio i uzrok nedavnoga štrajka pilota i stjuardesa, koji nisu pristajali na uštede.

Iz CA nisu komentirali na koji način planiraju doraditi program, a nisu se oglasili ni iz resornoga Ministarstva prometa. AZTN upozorava na to da je postupak dorade programa nužno ubrzati jer će nakon 1. srpnja nadležnost za to prijeći na regulatore u Bruxsellesu, što će, obrazlažu, dodatno zakomplicirati i oduljiti restrukturiranje.  

Autor: Darko Bičak
03. lipanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close