Ne bude li iznenadnih komplikacija, posljednji privatizacijski ugovor za problematična državna brodogradilišta – onaj za 3. maj s Uljanikom – bit će potpisan, kako doznajemo, 26. lipnja.
8,5mlrd.
kuna dosad je otišlo za sanaciju riječkog 3. maja
Dakle, tek koji dan prije "deadlinea" kojeg je Hrvatskoj postavila Europska komisija.Sam kupoprodajni ugovor, usklađen s posljednjom varijantom plana restrukturiranja koji je zadovoljio procedure u Bruxellesu, koncem prošlog tjedna upućen je na konačno usvajanje Komisiji, a u Banskim dvorima očekuju da će biti i odobren kroz tri tjedna. Za razliku od drugih hrvatskih brodogradilišta koja prolaze restrukturiranje, detalji programa za riječki 3. maj čuvaju se i dalje u strogoj tajnosti, a prvi put bi, kako se čuje, trebali biti predstavljeni na sastanku koji će se održati u petak u Ministarstvu gospodarstva. Sastanku će nazočiti uprave Uljanika i 3. maja, sindikati, te predstavnici Hrvatske brodogradnje i Agencije za upravljanje državnom imovinom. Tada će se konačno saznati i jesu li točne informacije po kojima će država, koja je sanaciju 3. maja dosad poduprla s više od 8,5 milijardi kuna, kroz pet godina podnijeti još oko 850 milijuna kuna tereta restrukturiranja, dok neznatno manje, oko 800 milijuna kuna, treba doseći i vlastiti doprinos pod Uljanikovim vlasništvom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu