Rijetki su oni koji mogu tvrditi da se, osim što izuzetno vole posao koji im uz to donosi i profit, jednako trude raditi za dobrobit zajednice. Upravo tako sebe opisuje Atila Borbaš, direktor i vlasnik baranjske Bor-plastike čije je poduzeće nedavno napunilo 16 godina. Njegova se tvrtka u tom turbulentnom razdoblju uspjela izboriti za svoje mjesto pod suncem na prilično zahtjevnom tržištu zaštite okoliša.
Borbaš ne krije ponos što je Bor-plastika od male tvrtke izrasla u grupaciju koja se može pohvaliti da ima tvrtke kćeri u Srbiji i Bosni i Hercegovini, te poslovne partnere u Makedoniji, Crnoj Gori, Kosovu, Mađarskoj i Rumunjskoj. Njihov je posao proizvodnja sustava za pročišćavanje voda i zraka.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu