Kreativni studio Revolucija osvojila je na nedavno održanim Danima komunikacija čak dvije Mixx nagrade koje se dodjeljuju za najbolje digitalne kampanje.
Nagrade su zaslužili za kampanje "Facebook zastava" za Ožujsko pivo te "Poruka u boci" za Beck's, a koliko su bile uspješne govore i potvrđeni tržišni rezultati. Studio koji stoji iza uspjeha dvaju digitalnih kampanja osnovali su Gorjan Agačević, Ozren Crnogorac i Vladimir Končar, a kasnije im se pridružio i Aljoša Mohorović kao četvrti partner. Kako je došlo do suradnje relativno male agencije i najveće pivovare u zemlji te koji su im planovi, otkrio nam je Gorjan Agačević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu